Da Poet Risk Bağımlıs Şarkı Sözü

27 08 2008

“””””Davranışlarında bizim risk bağımlılığı dediğimiz şeyin etkisi büyük , risk alıp başka

insanların hayatta kalamicağı durumlardan kurutalabileceğini kendine ispat etme

ihtiyacı , bu özellikle sonrasında polisle ya da diğer yetkililerle yaşayacığı

karşılaşamalar için geçerli

– Bir insan bunu neden yapar

– Risk ne kadar büyük olursa gücünün ispatı da o kadar büyük olur ve varlığının

da.””””


Elimde olsa elemden çekerdim gönlümü,
Kaleme sus derdim hep silerdim öykümü,
Dilerdim sükut-u mermileri saklar giderdim,
Ne bişey söylerdim , ne de bişey resmederdim.
Köşemden izlerdim üşengeç tavırla ,sessiz kalırdım yaptıklarına ,
Bakta geç modunda.
Ruhum bedene sığmayıp koştuğunda dur boşver derdim.
Susup çenemi kapatabilseydim.
Hoşgeldin .
Boşverdim onca derde ben.
Susamadım ve de büyüyen bağımlı bir ????
İçimde ki hense hiçbiriniz vuramadı fiske ,
Ve ben hepsini saysam sığmaz hiçbir compact diske
Eğer bu yolda harbiden yolcuysa adımlarım,
Adımı yaziyim arşa rota belli çevir kontağı.
Yıkılıp düşsem bile elim bırakmaz bayrağı.
Beynim tehlikeli mevzilerde kelime kaynağı.
Arzım farzdır ,kalem rahatsızdır yazmassa,
Tarzım hip-hop, koğuşlarında müebbet yatmakta,
Susabilesydim emion ol ki rap yapmıyodum,
Kalbim dur demedi ,yitik adımlarımım tutamıyorum.

Ben risk bağımlısı,
Rap elimde yek silah,
Adım yek lirisist
Yıkılır bunla bin ???
Çünkü hep sustum sizler konuştukça ,
Şimdiyse kustum gelecek boşlukta

( -Riske bağımlı olduğumla ilgili şu söyledikleriniz gittikçe daha
tehlikeli şeyler yapıcağımla ilgili olanlar evet )

Orta doğudaki kanın sebebi kadar kesin,
Gelecek denilen geçmişten kopyalanmış bir resim,
İktidarlar ideolojileri hayli sefil,
Başkanım görmediklerin gördüklerinden daha rezil,
İcraat vaatten ibaret bu tramblen ,
Benim beynimde kıramplar elimdeyse şarapnel,
Bir yanda ölüm bir yanda selam eder kıyamet,
Oligarşik hilafet ,kıymete biner cinayet.
Siz diyetini ödedttikçe her hizmetin ,
Ben bi risk bağımlısıyım ve de sen izledin
Ben okyanusta ters akıntı ve sen istedin
Bu itleri sen besledin ve de özendirdin.
Sebebi ziyaretim şu yüksek adrasyon ,
Siktiğim sistemler hep zaten ?????,
Onun adı holymond thanks değil lan jamperon

Ben risk bağımlısı,
Rap elimde yek silah,
Adım yek lirisist
Yıkılır bunla bin ???
Çünkü hep sustum sizler konuştukça ,
Şimdiyse kustum gelecek boşlukta .

Ben risk bağımlısı,
Rap elimde yek silah,
Adım yek lirirsist,
Yıkılır bunla bin ???
Çünkü hep sustum sizler konuştukça ,
Şimdiyse kustum gelecek boşlukta


İşlemler

Information

One response

20 09 2008
lirisist

Ben risk bağımlısı,
Rap elimde yek silah,
Adım yek lirirsist,
Yıkılır bunla bin ilah

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: