Fl Studio 8 Beat Programı İndir Yükle

29 08 2008

Fl studio 8 ile beat yapabilirsiniz.Ayrıca hiphop bölümüde programda mevcut.

Ekran Görüntüsü

Arkadaşlar link kırılmış yenilendi…

Download Link: http://turkishhiphop.wordpress.com/flstudio8.exe

Arkadaşlar link yenilenmiştir.

About these ads

İşlemler

Information

70 responses

30 08 2008
murat

güZEL Bİ SİTE

25 07 2009
Ben Mc... aLaYına TerSi

bende sizin gibi acemiydim ama şuhan gayet başarılıyım.. dj oLmak isteyenLer: fl studio ile başlayabilirsiniz… mc olmak isteyenler adobe audition1.5 size uygun…

30 08 2008
HUSEYIN

BITTI

2 09 2008
sansür

süpeeer

11 09 2008
12 09 2008
tekcezam

bakacaz ins. güseldir prog. :)

22 09 2008
SANSER

DAYI BUNU NASIL KULLANCAZ BİZ :) KULLAN MAYI BİLMİOSAKK :) BENİM GİBİLER

7 10 2008
eMoRap

qdsüper Olmuş ama Çok Zaman ALıyo Yha:(

12 10 2008
belirsiz

ben bu programı biliyorum. benim kuzenim bu programla başladı. şu anda ünlü bi dj. güzel bi program yani.

12 10 2008
bilsende söleme

bilmiyom da ilk denicem güsellse sağol deilse ne diyimm yinede sağol

24 10 2008
kral oyun

tşkler güzel pro

25 10 2008
sharhoştt

Bu program süper bnmde arkadaşım şuan antalyanın en süper otellerinde dj lik yapıor yeni başlayanlara ve başlamayı düşünenlere tavsiye ederim :)

27 10 2008
TuRKeeN

RAP TuRKeeN =)

27 10 2008
TuRKeeN

insallah isime yarar xD

27 10 2008
TuRKeeN

süper bise yarıyorda cok zaman alıyor be bise bilmiyorum :D

9 11 2008
sezer

çok güzel olmuş tebriklerr

21 12 2008
mc hayta

çok güzel bi site

5 01 2009
Misa

güsel

22 01 2009
phembepathiq

hani link yha ߀n rap söZLeri yazdım beat Lasım arKa fondA tamam pRogram inmio ama

12 03 2009
Sehinşah -- patro flex -- sansar salvo

suan ındırıorum ama ıns calısır cok tesekkurler

15 03 2009
CROS WIROS underground

kanki güzel prog be wala amatör mc ler için daha falzası gerekli sütüdyoyu ewe getiriyo wala kanki

18 03 2009
anonimçocuk

çok güsel

21 03 2009
undergroundcuali

bence güzel

28 03 2009
mc.fırtına

indiriom bakam inşallah çalışır :)))

28 03 2009
purple-heyza@emoturkey.com

bu süpeR bişy ya!!! xD

18 04 2009
iNTiKaMSTyLa

yha bu program kaç saate inior 1 2.si TüRKCeMi :) aRaNıSDa Teq KıZ Mc De ßeNMiiM8) NeiSe Grşz:-*

22 04 2009
by.k4dim

arkadaşlar beat programı çOK gZL HepiNZE i C4lISMal4r!!!

27 04 2009
işgal

çok güzel site arkadaşlar saolun

4 05 2009
rapozof96

mükemmeldir inşl yüklemee çalışıom peeyyy

9 05 2009
duru

herkes gusel dıyo bn daha önce hıc kullanmadım bakalım yapabılıcekmıyım.paylasım ıccın tskler..=)

10 05 2009
rapçi

paylaşım için teşekürler ama bakalım nasıl kullanacağız

15 05 2009
rapatesi

ewet gerçekten geç iniyorrrr….dj lere selam ben de dj ‘im ama sagopa hayranııı…fıgıfıkkk..fıkk fıkk…fıgıfıkkk…patlaşım için teşekkurler…..

24 05 2009
McAsiT

sözLerim hazır beatim yok inş güzeLdir saoLasın payLaşım için

26 05 2009
burn

indiriyom bro inş güzeldir ginede saol

31 05 2009
emree

harika bi sitee

31 05 2009
emree

harika bi site

3 06 2009
salvoo

güzel deilse oyarım sizi :P :)

4 06 2009
ikomiR

sppR.. pylşm içn tşk.

5 06 2009
kurdısh_rap

süperr tşq

5 06 2009
PoyRaZ

indiriyorum şl güzeldir repte herkese başarılar

5 06 2009
İLLeGaL

poyraz kardeşimize selamlar olsun sende mı burdasın cok güzeldir işl program herkese başarılar

5 06 2009
PoYrAz

herkese slm inş güzeldir program herkese basarılar

12 06 2009
By.KaBuS

İşte budur :D

En iyi Beat programı :)

Teşekkürler Kardeşim ;)

15 06 2009
B!LL.DEW

eiw. güzel bi site.. tşkler..

15 06 2009
DjGohsT

Arkdaşalar bu proğramdan ii anlayan bırı varsa benle irtıbata gece bılırmı lutfen soz yazddım ben tek beat kaldı beat yapmak için ugrasıorum yardım edersenız sevınırım LUTFENNNN

19 06 2009
MCaLpaRsLaN

gerçekten çok teşekkür ederim süper şarkılar yapıyorum 4 tane yaptım bile…kim paylaştıysa bu programı elleri dert görmesin çok sağolsun:D

21 06 2009
Batuhan35

cok tesekkrler paylasım içinn .. :D

24 06 2009
eSrAreNq!z55

payLaŞımm İçinNn sAoLLL…

27 06 2009
rap-aşkı

umarım güseldir bakıcaz artık:)))

28 06 2009
Mc.Sanguinary Mega Raga

Arkadaslar fl8 stüdio grçekten çok harika bi program ama yeni baslayanlar için sunları söyleye bilirim beat yaprken zorlanabilirler…bunun için bu programı iyi bilen birinden destek almaları gerekir…

28 06 2009
Mc.Sanguinary Mega Raga

Biz dvd sini almıstık 4oo $ dı :D burda beless ;)

28 06 2009
Querantina

Bende Meraq ediordum hep hanqi Proqrami qullandını yunus abinin Ahayda bumus valla :o)
Eh artiq bi altyapımızı kullanır herhalde …
Paylasim icin teseqqür ederim ..

ALLAH’a Emanet olun ..

28 06 2009
SisмιЯαρ

indiriok bakak nasıl bi rpqrmmış herks süper süper dio da ama bu ne kadr zamnda inio bea :D

1 07 2009
deyz

bu program türkçemi arkdslar xD şu an indryrm umarım işime yarar (((=

1 07 2009
09uzhan

paylaşım için teşekkürler

1 07 2009
09uzhan

V e güzell
İ yi bi program
R espect!!
Ü stü çok süper
S aol paylaşım için
L owww XD
Ü stü süper

7 07 2009
uKaLa

Paylasım ıcın tsskur kardesm

10 07 2009
çakma michael jakson

Arkadaşlar bir kaç günönce indirmiştim hiç bir bilgm yoktu ama uğraşa uğraşa anladımçok güzel bir program herkeze tavsiye ederim anladıktan sonra olayı çok keyf alıyorsunuz.ama şunuda söylemeliyim bu program Demo olduğu için kısıtlı yani yaptığınız beatleri technoları vs. kayıt etmiyor bilginize sonra uğraşlarınız boşa gitmesin.

14 07 2009
mc_Hac1

program için sağolun müthiş bi program beğendim !!!

28 07 2009
baron

su an indriom baklm nasi

31 07 2009
soluk

ei ei

2 08 2009
alperen

Bende Dj ligi Seviom Ama bi Yapamadm

2 08 2009
alperen

V e Güzel
İ yi Bir Program
R espect
Ü lke Rapçılerle Doluyor
S üper
S agopa Kajmer! :D
Ü stü Götüne Girsin
Z et Rap eMo Fairen

7 08 2009
soLlekS

süpeR bişi yahF.! xD

16 08 2009
dj mic check

indirom bakam :D

18 08 2009
PsikoZ

deniyicem programı bakalım nasıl : D

20 08 2009
cKoNt

slm millet süper bi program yarın kayıda giricem süper

8 09 2009
Mc K@$IRG@

arkadaşlar bendaha acemiyim bu program iş görürmü

18 09 2009
mc daff

güzel program

5 10 2009
deejay ali

:) türkçemi bu

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: