Ceza Albüm Dışı Bandrolsüz Şarkılarını İndir

26 06 2008

Arkadaşlar size vereceğim şarkılar tamamen yasaldır.Çünkü bandrolsüzler.

Mp3 Listesi
1- Ceza – Bana İzin Yok mu? Mp3.
2- Ceza – Sıra Sende Mp3.
3- Ceza – vakitsiz Oten horoz Mp3.
4- Ceza Ft Roka – Beyin Mp3.
5- Ceza Ft Sahtiyan, Ayben Mürekkep Doldurdum Mp3.
6- Ceza Ft Alpa Gün – Alem Olsun Mp3.
7- Ceza Ft Sahtiyan – Tüm Zamanların Tek Arananı Mp3 .
8- Ceza Ft Killa hakan, Gekko – Birikim Mp3.
9- Ceza Ft Killa hakan, Gekko – İşte Crew Mp3.
10- Ceza Ft MichaelMic, Killa Hakan – Bitirin Mp3.

http://turkishhiphop.wordpress.com/cezaalbumdısı.rar

Rar şifresi: http://www.trrap.net

İşlemler

Information

35 responses

24 08 2008
tolga

harika sarkkılar sağlun ceza
yııı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

11 09 2008
Hüseyin

süper

17 10 2008
berkay

bende cezayı cok sewiyorum hemde cok sewiyorum

17 10 2008
berkay

ceza ılk ve son rapcımız olacak

17 10 2008
berkay

tolga benım kankamın ısmı
oda rapcı

13 11 2008
f4tO$

yha bn cezaı choq sewiorm onun hastasıım şarkıları spr o türkienin rapçisi kendisini choq sewiorm her zmn onun şarkılarını dinliorm WéRrÜkTés wéiB 3M!N=F4TO$

4 12 2008
mehmet

ceza benim bi arkadaşım var dı seni çok seviyodu yatarken senin müziğin kalkınca senin müziğin ama arkadaşımı acımasızca öldürdüler.

4 01 2009
yolgezer

eğer sagopa kajmer ve kolera olmasaydı ceza’yla ayben şarkı yazacak konu bulamazdı şarkılarının %95 inde sagopa’yla kolera’ya sövmekten başka birşey yapmıyorllar

8 01 2009
onur

cezaya bayılıyorum bende şarkıcı olcam akında 3-5 yıl sorna görüzüz müzik marketlerde rap in onuru ama ceza yarışmam asla!

10 01 2009
ReLieF

CeZa Gibi RaPPeR Yoq ßeyLer KıyMet ßileLimm..

10 01 2009
gökhan

bende ceza dinliyorum bence onun üstüne rapci yok

10 01 2009
gökhan

yogezer arkadaş sogopa ve kolera da hak ediyorlar, ve bence çok iyi yapıyorlar tek rapci ceza başka kimseyi tanımam

16 01 2009
resat tolqa

HaStAım …

19 01 2009
Mehmet

ceza arka plandasın…

19 01 2009
Mehmet

yaz ceza bedava. Ama şunu bil hip hop sago! senden daha üstün

23 01 2009
Alperen

CEZA EN büyük hayranınım manyak rap yapıyosun mükemmelsin

23 01 2009
Alperen

CEZA EN BÜYÜK HAYRANINIM MANYAK RAP YAPIYON SÜPER ÖZESİ CEZAAAAAAAA

29 01 2009
rapci dadaş

başka albümler varsa atın

2 02 2009
EROL AZİZ

CEZA SENİ ÇOK SEVİYORUM KANKAM BENİM

27 02 2009
ozzy

ceza bi tane hakkını ödüyemeyiz tabi hakkın olmadığından iğrenç kelime oldu mal gibi şeydi seni çok sewiyorum cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

16 03 2009
ceza

ceza rapstar başlasın dah fala şarkı sitiyorum

16 03 2009
Domates07

ceza süpersin yeni albümlerini bekliyorum allah razı olsun snden forum sahibi +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep

24 03 2009
ferdi

ben cezanın hayranıyım ve onun gibi biri olmayı çok isterdim. ama onun gibi olunmaz o dünyada tektir. başarılarının devamını dilerim. ordu üniversitesi öğrencisi ferdi

22 04 2009
ahmet

ceza seni çok seviyorum senin gibi biri olmayı istiyorum ceza nın en güzel şarkısı yerli plaka sonra fark var ceza sana hayranım
ceza herkes seni çok seviyo ama ben seni onların 10000 katı daha çok seviyorum

2 05 2009
AYŞENUR KARABACAK

ceza benle evlenir misin?
I love you ceza and şarkıların

12 05 2009
kübra

ben ceza çok seviyoooooooooorrrrrummmmmmmmm kısacası mükemmel bir insan

14 05 2009
gülşah

CeZa >>>>>>>>>>>>>>gÜlŞaH<<<<<<<<<<<<<<<

18 05 2009
boLLenTo tHé qirL

sagoPayı da seviyorum cezayıda

ama beN en çooooooooooK

SirMc ciyiM

bi de şu eksik etek şarkısıyLa devaM edeN NORm diNLerim

bana kafa tutacaK vaRsa hodRi meYdan SirMc cezaya binnnnmiLLiiOn basaR bea

hele hele ayBen ıyyyy

sesi iğreNç kızınn üff

kiLLa mıza geLnce onunda karzma etkiLiyici bi sesi var haNi süperr

ama ben SAGO VE SİRMC diyorumm..!

27 05 2009
ozcan

Sen iyibi Rapcisin be ceza

27 05 2009
ozcan

Seni cok Seviyorum Repci Olarak Ben simdi bulgaristandayim senin sarkilarini burda bilem dinliyorum beurdaki arkadaslarim bile bana artik ceza diyolar

27 05 2009
ozcan

ceza killhakan delighti sarkin cok guzel olmus.SUPERRR

4 06 2009
burcu

CEZAMM SENİ ÇOKK SEWİYOMM BOY BOY POSTERLERİN WAR LÜTFEN KONYAYADA GEL AYRICA BÜTÜN ŞARKILARINA EZBERİM RAP YAZIYORUM

20 06 2009
tevfik

elıne saglık cok guzel sarkılar..

20 07 2009
Hawdang

bin Hawdang iraqtan es iorm

26 09 2009
€nes_AkR€p

bence en €n büyük rapçı benim sagopa ceza fifty 50 bile benim gibi rapçı olamaz ben de büyüyünce gösterimi görürsünüz ben €nes_$aGoPa

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

