Sansar Salvo Ağır Roman Şarkı Sözü

20 06 2008

Sansar

Sansar Salvo yerinde duramayan adam bir çok denyo tarafından her anlamda kovalanan mücadele vermeden hiç bir işte yol alamam ölene kadar cebimde bozuklarla dolanamam gangsterlik değil ama eğer varsa thug life benim hayatım aynı öyle bunu da kenara yaz gelen geldi giden gitti bundan sonra çabalamam o kadar yeniyim ki ….. tanıyamaz adını koluma kazımam onun anısı elime kazınır yaşadığımsa aşağı yukarı 20 yıllık yazıdır sürekli sorunum olduğundan bitmiyor bu yakıtım kimseyi sevemem bende kalbe yaptım yalıtım 12 yaşımdan beri sokakta hiphop kovalarım bazı zaman yaralanıp bazı zaman duman alıp dar gelmiyor buraları frekansı yakaladım kendi sevdiğim şekilde kelimeleri sıralayıp.

Nakarat

Hedef ak yüzü görmek aynada
Sokakta her yerde satır ve sallama
Yağmurlu bir kış akşamı ağrı girer karnına
Filmdeki gibi dünya benzer ağır romana

Sansar

Ben öldüysem neden akbabalık peşindesiniz ben ünlüysem neden böyle trip de siniz biz neysek o’yuz kanıtlıyor kliplerimiz gören de sancak her gece bi’ kulüptesiniz ezeli rakiplerle sarmaş dolaş gezelim yaptığım 3-5 flow yıllarımın eseri stil pantolanlarına karışmaz ki birisi zamanında yalan ederlerdi bol giyinip gezeni birinci patlamazsa patlayabilir ikinci sicilimde yazabilir satıcı değil içici hayat ne kadar zor olursa o kadar direncende bazen gerçekten de bitebiliyor direncin dua etsem de harbiden kullanamamak için muştam her zaman yanımda rahat hissetmek için savaşmak istemiyorum alın beyaz güvercin alın beyaz güvercin… Sansi biraz dümenci.

Nakarat

Hedef ak yüzü görmek aynada
Sokakta her yerde satır ve sallama
Yağmurlu bir kış akşamı ağrı girer karnına
Filmdeki gibi dünya benzer ağır romana

About these ads

İşlemler

Bilgi

45 cevap

4 09 2008
özlem

sansar sana hastayım yhaa :):):)

2 07 2009
esra

sansar süpersin yha….

17 09 2008
s€mp@t!!!

guzel SArKı HelaL olSun

19 09 2008
EK!NCAN

BENDE HASTAYIM SANSARA AMA Bİ MSN SİNİ BULAMADIM YAA

20 09 2008
SarSarKoLiiK

SanSar’mm öLürüm sanaaa =)

22 09 2008
SanSi

SanSii Süpersin yavvv Helal olsun süper albümmmm.

Devamını bekliyoruz ekincan

4 12 2008
sabri

rapçıyiz cezacıyız sansarı severiz

4 12 2008
honeymc

yha sansarı sebeom taam da orda ….. gelse tanıyamaz dio ordaki ….. ne bilen varsa bna söyleye bilirmi

22 05 2009
furkan

”o karadar yeniyim ki ”SELİN” gelse tanıyamaz” diyo arkadaşım

10 08 2009
kaan

kimse gelse tanıyamaz…. dio orda

23 08 2009
sansi love

selin diyor orda selin eski sevqilisi konserlerde onun adını söylemiyor onun için kimse qelse diyor ama aslı selin gelse tanıyamaz dio

21 09 2009
batuhan

o kadar yeniyimki selin gelse tanıyamaz diyo selin bunun bi manitası vardı onun ismi sansarın manitasının ismi yani o kadar yeniyimki selin gelse tanıyamaz diyo hatta tutamadım verdiğim sözlerim sarkısında yalanlamadımki tamam doğru bu gece gelmedi yine benim uykum diyo gelmedi uykum demesinin sebebi ise uyku tutmadı şarkısı var çok güzeldir oda ordan gelio midemin olduğu yerde garip bi sancı var içimde garip bi his var ve saat cok gec bu gece uyku tutmadı ve bütün sorunlar gözlerimi kapattııımda yine ordalar diyo sansar ve pit10 la ilgili bütün sorularınız için by_fistfuL1@hotmail.com

5 12 2008
aysenur

sansar hariksaın sen benim aşkımsın yhaa

1 02 2009
sansici_ıRMaq

sansiii yni ekin abii sna hastaımm 6 şubatı sabırsızlıqla bekliyorum ama bnde bi trlü msnni bulamadım :(

1 02 2009
sansici_ıRMaq

ama sn bnm biriciq aşkımsınnnnn:D bnm gbi sansici olanlar için işte msn; irmak_gs_94@hotmail.com

2 02 2009
SaNSi_KiNq

sansarın üstüne rapper tanımam adam kinqqq yhaa :D:D

3 02 2009
çAğLa SanSarKoLiqqq__

yha abi bu ne qüseL şarkı yhaa bayıLIyorum SaNsArA__

4 02 2009
papaz jam

işte budur albert te salvo ….

13 02 2009
dilebendenrap

süppersin bebem yaa

18 02 2009
player dissstyle

sansar salvo yerinde duramayan adam sansar abi Msn ni aldım

22 02 2009
kaşkar_27

herkese hello

22 02 2009
kaşkar_27

sansar sen benim tek rakibimsin benide geçtin ya ama ben ef 16 geçen adamım
musa_crazy27@hotmail.com

5 03 2009
feriştah

SANSAR SALVO-22/03/2009 MANİSA-AKHİSARDA BEKLERİZ TÜM SANSİCİLERE DUYRULUR……

8 03 2009
Sansarcı

Süper Ötesi bi RAP!

30 03 2009
sansi

bu kadar muthiş sözü kimse yazamaz

2 04 2009
pit10

…. da selın gelse tanıyamaz dıo

12 05 2009
smyye_Büsra

şimdi allah var yukarda güzel yazmış :$

19 05 2009
SansaRFan | sansaRap | RaPTime06

SpR .. SansaR saLvo yéRindé duRamAyaN aDaM.. xD

19 05 2009
gökhan

abi ne şarkı yha…
40 yıl düşünsem aklıma gelmez…

28 05 2009
adil

ben 2002den buyana sansar salvo dinliyorum Şehinşahhh,patron,dapoet,saian,karaçalı, şanışer,sancak v.s gibi rapçilerin rapini sewiorum piyasada rap yapan tipleri sewviyorumm underground takılan sevmez zaten ağır roman ın klibine bayıldım sözler vs süper son bikaç yıldır mükkemel işler çıkaryoo favori rappırım başarılar

5 06 2009
qeMoCan

sanSar saLvo ßen Senn qerÇk hayranLArındanM … ßitiQrm Snn YaşanTı çünki ßende Senn qißi YaşıQrm … en önemLiSi ßeni Sana çoqh ßenSetiQLar …. qerçk ßi HayaranN QLduqmu ßilmeni İsderM yanii

6 06 2009
sansar

yha sey sansarın hayatı hep kotu olmus duydumda bıde fakır mı bu cocuk :) bılen varsa bana anlatabılırmı acaba?

10 10 2009
sansara ozenen ama bı turlu yapamayan

WALLA KARDES BN SANSARIN HER LAFLARINA GUWENIOM KESIN OLDIR

9 06 2009
hahaha

O kadar yeniyim değil moruk.

” O KADAR DEĞİŞTİM Kİ SELİN GELSE TANIYAMAZ ! “

12 06 2009
RapOr Style

Dostum Her Zamanki Gibi Süper Sarkın Devamını Dilerim Saygılarımla Rapor Style !!! ….

14 06 2009
miné

yhaa coqqq tatlıı yhaa ekincaNN’M GÜséL RAP yapıoo

25 06 2009
merdo ft.

sözlerin gzl ve gansta moruq seni sewiorum sansii.dewam et böylee…

21 07 2009
emre

sözler müthiş rap of the king s. salvo

21 07 2009
S3MP@T!

emre sen süper sin moruq sayende bizde saygı görüoruz çok thanks……..sen bir numarasın

21 07 2009
rapzede

önmli degil

1 10 2009
İRFAN

sasar çok mükemelsin sagoya ATTIGI DİSSLERİ ZEVKLE DİLİYOR VE SAGO GİBİLERİ AŞŞALANMASII SEVİYORUM BAŞARILARIN DEVMI SANSİ

2 10 2009
D3athBring3R

sansar salvo diorm baska bisi demiorum SanSaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SalVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

10 10 2009
sansara ozenen ama bı turlu yapamayan

tum cs alemi tanı wlla benı nıckım salvo sansar :)

10 10 2009
sansara ozenen ama bı turlu yapamayan

walla sansarı rap cı olrak tanıdıgımda sagocuydum neyse artık maymun gozunu actı xD

10 10 2009
sansara ozenen ama bı turlu yapamayan

OLE PEK TV YE CIKMIO AMA TELEFONUMDA FULL ONUN ŞARKISI WR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: