Sagopa Kajmer Wallpaper Resimleri

10 06 2008

















İşlemler

Information

27 responses

16 06 2008
saGoCu

saqopa kajmeR sen cHoq eii bi RAPciSin ve cHoq daTLuSun ve şaRqıLaRında cHoq qüSeL cHoq anLamLı … RAP=saGO 😉

22 06 2008
pesimist.styler_sagocu

çok süper ama resimler ortadan bölünmüş , bişey sorcam bilenler yazsın E.P ne demek ? ve pesimist 4 ne oluo

26 06 2008
mc gülcan

slm ben alanyadan gülcan sagocuyum sagoculara slm

27 06 2008
k0lerap-KÜheylaNım

slms millet bn ankaradan herangi bir insanım ama bütün insanlardan bni ayıran özellik SAGcu olmam bütün SAGOculara slmlar herkze sesleniorum herkez RApçi olamaz…….

29 06 2008
ERTUGRUL

diicek bişee yok adam turkiyenin en iyi rapçisi.işini çook iyi yapıo.benim diceklerim ceza sansar vb dinneyenlere.lan ne kadar korsunuz adamlar sahneye çıkıp saçmalio allahını si….diye kufur edio böylesine çirkef bi adamı turkiyenin rapte önde gelen adamı die tanıtiosunuz.lan sagopa turkiyeye rapi getiren adam bee…aklınızı basınıza alında bi düşünün.

3 07 2008
mujde

bence sagopa dan daha iyisi yok ondan iyiside olmıcak sagopaya bayılıyorum onu çok seviyorum türkiyenin en ii rapçisi başkaları rapçiyim die gezmesin

8 07 2008
furuko

yeni albüm muhteşemdi enaz 7 şarkısını ezberledim çok iyisin sago ve bütün sagoculara selamlar

10 07 2008
pessimist

sago türkish rap in başını çeker ………tek kelime ilee mükemmelllll….

29 07 2008
kübra

sago rapte teksin

2 08 2008
kaJmiL

coog süper fotolar.. iyiynin iyileri burada.. sAgOcuYuZzZzZzzz…

19 08 2008
KOLERACI 27

ASLINDA YORUM YAPMAYA GEREK YOK KISACASI ŞÖYLE DEMEMİZ YETERLİ RAP İN KRALI “SAGOPA” KRALİÇESİ İSE “KOLERA” ayrıca bütün rapçi (sagoculara) slmlarrr

2 09 2008
Midnight

süper fotolar sago her zaman tek sin tek kalacaksın senin rakibin sensin

19 09 2008
pum pum ankara undergraund

sagopa kajmerrrr bayıksın biraderim yhaaa:D:D:D:D:D ANTİ SAGOOOO:d:d FASTRAPER CEZZA

21 09 2008
stlaz

öncelikler herkese slm ben stlaz sagonun hastası fotolar süper bide ben ayrıca dostum bu fotolar az ama eline koluna sağlık emeğe saygı bana ulaşmak isterseniz crazy-koppuk-izmirli@windowslive.com ok bana ulaşırsınız

11 10 2008
AhmeT-Kafkef

Sago Olurda Muhteşem Olmaz mı ?
Ama Artık Daha çok ve Daha fazla Wallpaper Bekliyoruz Hep Aynı Resimlerden yapıyolar ve klişeleşmiş resimler daha canlı isteriz (=
ForeveRaP ForeveRKafKef

6 12 2008
asi kiz

sago bir numarasın digerleri yalan muhteşemsn sago HASTIR SAGO SAGO HASTIR

12 12 2008
sagocu_şeyda

ben sagonunu üstüne rapçi tanımam ceza kimiş be onu dinleyenlerin hep si o-6 yaş arası burdan sesleniyorum rapçi olmak için önce sagocu olmak gerekir.hadi fay…… rapçi kalın okey

13 12 2008
emine

Ay aşkım ya . Siz bi düşünün 7 yaşında bi çocuk kuzeninin verdiği bir cd de sagopanın bebeğim öldü şarkısını dinledi , bir ay sonra ezberledi.Sonra nıckeleodeon çizgi flm kanalında sagopayı gördü.Bilgisayar alındı . Bir sürü şarkısını dinledi.Resmini daha yakında gördü . Kolerayla evlendiğini duydu .çıldırdı.popçuyken rapçı oldu.şimdi büyüyünce rapçı olcak.İşte bu benim…Şu an 9 yaşındayım.Aşkım ya.Bir gelsen şu izmir e konserine gelsem.Valla öğretmenimin çocuğu da dahil her kez biliyo sagopayı sevdiğimi ah aşkım bir sen bilmesin sevdiğimi…

21 12 2008
gzli rapchı

sago gibisi yhog be abi
burdan kendini rapcı sanıp ortalıglarda rapcıyım die gezinenlere sesleniyorm
kendinizi bişi sanıp da sago^^ma laf admayın bnce=ve cogu rapcıyla=en iisi sago
sn bidanesin sago

26 12 2008
shawtayiger

sagooo resimler, g=z3l hayranYw

3 01 2009
Beyazıt

Yunus ABİ Hayranım Sana Şarkılarının hepsini Ezbere Biliyorum.İçlerinden Şu sıralar En çok sevdiğim Vesselam . Müthiş Bir Çalışma Başarılarıın Devamını Dilerim. Bi Gün inş. Tanışırız:D:D

13 01 2009
yunus-mm

yuns abimin her resmi süper

2 02 2009
POLATCAN

slm SAGOCULAR nasılsınız ? söyleyin ondan daha iyi bir RAPÇI var mı_ ? yok sadece EN BÜYÜK RAPÇI SAGOPA KAJMER ……

16 06 2009
oktay

haklısın kardeş

4 04 2009
büşra

sagopa başka bişi demiorum en iiiyiiisi abi yaaaa

16 06 2009
oktay

süpersin sogo aynı yolda yürü be kardeş

19 06 2009
irem

süfersin sago seni sefioruz

Yorum bırakın